czwartek, 28 września 2017

AUTOPORTRET - Tyle samo we mnie piękna co brzydoty...





Tyle samo we mnie piękna, co brzydoty,
tyle samo mam mądrości, co głupoty,
tyle samo dobra we mnie, ile złości,
tyle nienawiści czuję, co miłości.

Tyle samo we mnie lęku, co odwagi,
tyle samo we mnie śmiechu, co powagi,
tyle winy czuję, ile niewinności,
tyle samo smutku we mnie, co radości...

Gdy powiesz, że głupia jestem, skwapliwie się z tobą zgodzę,
jeśli powiesz, że mądra, to też się z tym pogodzę.

Gdy nienawiść poczujesz płynącą z mej złości
wiedz, że z drugiej strony, jest serce pełne miłości...

Czy dobra jestem? Możliwe... I zła bywam czasami,
Lecz taka jest moja natura płynąca z serca odchłani.

I piękna jestem i brzydka, zmieniam się oka mgnieniem,
bo piękno i brzydota są moim dopełnieniem...


Czasem odważna jestem, jak na niebie orzeł ,
innym razem zlękniona, jak ta myszka w norze.

Wesoła jestem czy smutna, radosna czy zgaszona,
pełna nadziei, bezsilna, to zawsze jestem spełniona.

I staram się trzymać środka, balans wciąż utrzymując,
po wielkim morzu życia niczym żaglówka dryfując...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz