sobota, 16 grudnia 2017

DLA MOICH SYNÓW Z MIŁOŚCIĄ





Wszystko w mym życiu po coś się dzieje,
a rzeka nadziei z prądem mnie niesie,
dlatego przez łzy się uśmiecham i płynę,
bo wiem, że los szczęście mi czasem przyniesie.

Już wielu cudów doświadczyłam w życiu,
o dwóch chcę napisać, bo są najważniejsze,
to dzieci moje kochane, cudowne,
to skarby, co szczęście mi dały największe.

Nic prawie nie miałam gdy zostałam mamą,
tak wiele dać chciałam lecz nie zawsze mogłam...
Mam jednak nadzieję, że nigdy Wam nie brakło
mojej czułości i miłości ognia.

Dzisiaj już jesteście dorosłymi ludźmi,
lecz zawsze macie miejsce w kochającym sercu,
bo ono waszym domem na zawsze pozostanie,
w jakimkolwiek na ziemi znajdziecie się miejscu.

Bez względu więc na to, co teraz powiecie
i czy poruszą Was moje słowa,
wiedzcie, że ciągle jesteście w mych myślach
a moja miłość jest bezwarunkowa.

Cokolwiek będziecie robić w waszym życiu,
niech radość i szczęście zawsze z Wami będzie,
bo jestem z Was dumna chłopaki wspaniałe
i bardzo Was kocham... teraz, zawsze, wszędzie!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz