poniedziałek, 27 stycznia 2020

MOJA MODLITWA



Muzyczna interpretacja Mojej Modlitwy
Tekst: Kinga Krzyś
Muzyka i wykonanie: Rafał Krzyś


Dziękuję Ci Boże za spokój i miłość,
dziękuję za wiarę w cuda,
dziękuję za słońce, za księżyc i gwiazdy
i za anioły w chmurach.

Dziękuję za dom mój ciepły rodzinny,
dziękuję za radość i zdrowie,
dziękuję za uśmiech, za łzy i wzruszenia
i za pociechę w chorobie...

Dziękuję Ci Boże za dni pełne szczęścia,
dziękuję za wiatr i za chmury,
i za nadzieję dziękuję Ci Boże
gdy świat się wydaje ponury...

Dziękuję za chwile przeżyte i przyszłe,
za każdą sekundę dziękuję,
dziękuję za dzisiaj za wczoraj i jutro,
za wszystko co teraz czuję...

Poddaję się Tobie z ufnością i wiarą,
bo jeśli Ty jesteś ze mną,
to wszystko możliwe będzie i proste,
gdy ścieżką będę szła krętą...

I jeśli gorczycy to ziarnko maleńkie
wystarczy za całą mą wiarę,
to jakże wielkie mi cuda uczynisz
gdy wiele ich rzucę na szalę?

O nic nie proszę Cię Boże kochany
bo sam wiesz czego mi trzeba
zanim wypowiem te słowa modlitwy
i zanim dolecą do nieba...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz